RODA '23 heeft  de traditie om de jubilarissen in het zonnetje te zetten. Het is ook niet niks als je 25, 40, 50, 60 jaar of nog langer lid bent. Op vrijdag 20 maart was het weer zover. Voor mij was het de 3e keer dat ik als lid van de waarderingscommissie meehielp met het organiseren en erbij kon zijn. Wat voel ik me dan ineens een broekie bij de club. Al die mooie verhalen die er te vertellen zijn over en door de jubilarissen. Wat een geschiedenis en wat een verbondenheid zit er in de club.

Jubilaris Youri van Rijswijk schreef dit keer de sfeerimpressie.
Namens de waarderingscommissie dank je wel daarvoor. Ook huisfotograaf Jos Spitteler dank je wel voor de mooie foto’s. En niet te vergeten de barploeg van deze avond. Carla en Rene Witte, Dirk en Paola Thijs, Ingrid Broekhuizen en Leon van Splunter, de ouders van de jongste jubilarissen van de avond, hebben ons de hele avond verwend met hapjes en drankjes.

Geslaagde jubilarisavond onderstreept warme clubgevoel door jubilaris Youri van Rijswijk

Afgelopen vrijdag 20 maart stond de jaarlijkse jubilarisavond op het programma. Het werd een mooie  avond met een weerzien van vele (oude) bekenden. Herinneringen werden opgehaald en er waren warme woorden richting onze jubilarissen. Wil Bon praatte de avond aan elkaar met anekdotes, oude wedstrijdverhalen en vele leden werden terecht in het zonnetje gezet.

Naast de jubilarissen was er ook een bijzonder moment voor Mien van Schaick. Zij ontving de Pascal Zegwaard Waarderingspenning als erkenning voor haar jarenlange inzet voor de club.
Het 60 jarige jubileum van Gien Zitvast-Blom kreeg extra glans door ook de vergeten edities van 25,40 en 50 jaar te vieren.
Ik vind dat dit soort avonden exact laat zien waar RODA ’23 voor staat. Ondanks de enorme groei van de afgelopen jaren blijft de club een warme, familiaire vereniging met oog voor haar leden en vrijwilligers.
Een groot compliment aan de organisatie voor deze geslaagde avond.